VVV85, Имхо вполне стандартная ситуация с вашей посылкой. Зависла на сортировке. Должна объявиться. А может и нет
Пишите в ответ на их бред про таможню примерно такой текст:
Dear Musicstore customer service team!
According to the tracking info on Russian Post website(тут дайте линк на агнлоязычную версию сайта) my parcel has completely passed customs clearance on the 25th of March. Furthermore there were 2 sortings in Russian sorting facility centres afterwards and the latest sorting were on the 11th of April . At the moment I clearly see the current parcel status is freezed and nothing happens. This situation is totally abnormal therefore I strongly believe my parcel had lost.
As Musicstore accepts the consequences of delivering goods to end consumer I kindly ask you to provide me with a full refund or send my item(s) again. If the original parcel comes I will pay you back immediately or refuse delivery and good will return to your store.
Looking forward to your rapid reply,
Ваше имя
Если не хотите возврата\пересылки, уберите из письма эти строчки. Соответсвенно уберите и отказ от получения, если вы не хотите, чтобы посылали снова.
Чаррджбэк это последняя инстанция. И надо применять ее против плохих и недобросовествных сторов. Musicstore таким не является, так что попытайтесь выбить позврат\повторный пересыл полюбовно.