* aps
Да мне так играть не грозит, что бы я там не решил
Так что опасности нет, увы. А видеошколу где можно
тяпнуть? У тебя нету?
* WM
я тоже ее хотел но в магазине не было, ну купил что попало.
Попало Learning How To Fly
в общем понравилось - прекрасный вокал, и Андерсон действительно мощный аккомпониатор. Композиторских находок там, мне показалось, нет (из их оригинальных только пара действительно интересны), надо все же добыть the best of чтобы сделать окончательное суждение.
Ну а теперь внимание гитаристам - любителям оборудования:
В книжечке помимо слов и прочей белеберты
написано в деталях как и на чем все писалось,
короче, цитирую:
How the music was recorded: Voice: two phase-matched BK4003 microphones using 0777 nose ones at 75-90 degree angle from one another with coincident heads through Monster Sigma cables into Millenia HV3 preamp through Monster sigma cables into GMT HRT-9300 AD convertor (20 bit, 48k) through optical cables into Sonic Solutions workstation. Patti sang in a custom designed double walled floored IAC 1201 booth. Guitar: 1953 Gibson L-5CES with Ernie Ball strings (.011, .014, .018 plain, .028, .046, .056 except Heaven Down Here 0.12, .051, .020) and medium high action (12/64 inch from 12 fret to top of sixth string; 8/64 from 12th fret to top of first string), bone nut and Tune-O-Matic bridge with metal inserts. Single Bartolini 1HCX3 pickup (neck position, angled 23/64 inch from pickup to sixth string, 10/64 from pickup to first string) into on board Carrotron buffer preamp trhough volume pot (all Mogami wiring withing guitar) through Monster Sigma cable into Aphex 124A -10+4 interface through Monster Sigma cable into Erine Ball volume Pedal through Monster Sigma calbe into GML HRT 9300 A/D controller (20 bin 48k) through optical cables into Sonic Solution workstation. Mo microphones were used on the guitar.
....
Уф, ну там еще 2 раза по столько, про то как записывались доп. траки и как все мастерилось.